Thursday, July 1, 2010

sekali lg dugaan.....

ya allah knapa bgtu cpt kau berikan dugaan sbegini pdku.....cdeh nya ati aku bla dia yg ku gelar shbt dr kecil tp bgtu mudah myakitkn ati aku......knapa plu aku??hari ini adlh 1st class aku tp byk sungguh dugaan yg dtg,dr mlm smpai pg aku dtimpa mslh...mlm td aku menags sndiri mgenang nsib dperlakukn bgini,shingga aku xmampu lelap n mata ku kembang,pg2 aku hdk kuliah tp hari ujan.huh cdeh btol,smpai dpoly aku skt n pengsan n bla tsedar bapa aku dh siap mngu utk mbawa pulg...hnya smpt msk 1 class........ya allah bgtu pyh hdk ku lalui ari ini........knapa x kau tarik kn terus nyawaku biar dia gembira xmpunyai kwn spt aku...aku janji pd drku yg dia xkn pnh ku anggap shbt slps ini.....ckp sudah aku dsakiti selalu....biarkn dia dgn shbt2 dia yg bgtu baik bg nya....insyaallah mulai saat ini aku akn idup bsendirian tnpa tmn krn aku xmampu mjd tmn yg baik....

1 comment:

  1. jangan tanam kan rasa benci ja.. tuhan x suka, anggap jak semua ya dugaan idup.. mgkin tuhan mok uji hubungan ktkorg.. jgn terlalu memikirkan benda tok~ banyakkan doa moga pintu hatinya terima kenyataan and noe the truth~ jangan janji pada diri benda yang kita tak pasti ja.. takut memakan diri.. wish all ur pain go away with the flow~

    ReplyDelete