Thursday, June 24, 2010

aku buntu......

siottt.....knapa wanita sering dipersalahkn dlm sst hbgn hah???aku plik la.....ok let me story...bla dia org ajk couple kita mst lh jual mhl kn...xpun memg xda perasaan pun kat dia....tp kna pksa,mean cuba dulu couple mana tahu serasi...huh...ingt makanan ka main cuba2....dh org xnk xpyh la pksa...ni nk juga try....perempuan ni ati lembut ckit bla tgok org laki merayu2....mulalh kasian dh 2 terima je.....xsampai seminggu gadoh...hah n bla perempuan ajk break mrh,maki hamun ckp curang la..apalh..hey dh ckp dr awl xsk tp nk try dh 2 mrh..cm ne 2???lps mrh2 mtk maaf ckp syg la..itu la ini...pegi mampos lh...aku benci btol laki mcm 2 pemaksa pastu slh kn kite yg jaht,curang lh....huh payh btol becinta...ni aku single ap jiwa xplu jg ati sp2....tp kak aku plak kna aku lak jd mangsa biasalh aku ni salu sgt jd ubt nyamok,org tengah so aku kne tempias skali lh...ni wat aku benci lelaki ni....xpnh yg ada myenangkn aku..dh kta syg bagai nk rakk dia wat hal.huh

No comments:

Post a Comment