Wednesday, June 16, 2010

tiada lg airmata....


hurmmm smlman,seharian berendam kn dgn airmat shingga xtkeluar lg airmata ini....bla ku dga lg rossa td dlm keta uwaa....ingtan ku trs kpd nya...nampak gaya nya dia xakn mlpskn aku dgn mudah...so aku plu waspada.....hope fb & no br aku x akn dketahui nya...ckp tkilan & skt nya ati wanita ku bla dperlakukn sbegini.....xmampu lg utk aku mengs....bgtu pedih mataku utk mgeluarkn wlpun stitis airmata.....ku simpan airmata ini utk wkt bhg tp ksedihan ku hdapi......menyintaimu membuat ku sakit.....krn mslh ini aku xdpt myelesaikn urusn utk aku mymbg blaja....bgtu tganggu fikiran ku shingga xdpt fokus utk mlakukn kja..aku hnya mampu dok mgadap pc ini & tdo....mkn pun tiada selera...penangan cinta apkh ini.....ku xmampu bckp dgn sesiapa lg bla kepala bcelaru....aku mst kuat..aku mst uruskn suma nya...ya allah berikn kekuatan ini....mdgr lg sj mampu mgubat ksnyian dhati ini...wlpun kdg2 setiap baris ayat lg bgtu bmakna bg ku...n mgingtku dgn diri nya...

No comments:

Post a Comment